-
ziemniak
Czy mogli byście polecic mi książkę w stylu wiedźmina. Przeczytałem dwa pierwsze opowiadania i całą sage. I muszę przyznac ze zafascynował mnie ten mroczny świat, główny bohater no i ten humor... z góry przepraszam fanów fantastyki za moje głupie pytanie ale jestem laikiem w tej dziedzinie i proszę o jakies propozycje.
Dzieki:D -
Anonim
Hm, jeśli spodobał Ci się Sapkowski to może przeczytaj jego trylogię husycką: Narrenturm, Boży bojownicy i Lux perpetua. Mi się podobała. Ciekawy jest też Rękopis znaleziony w smoczej jaskini. No i jeszcze inne opowiadania o wiedźminie (jedno opowiadanie jest alternatywnym zakończeniem sagi, opisany jest w nim ślub Geralta i Yennefer). -
Monika.
nie czytaj tego opowiadania o slubie! a fe a fe a fe! po nim czuje tylko niesmak. -
Jedi Przemo
Wiedźmin jest jedyny w swoim rodzaju, to co mogłoby być podobne to chyba opowiadania Jacka Piekary -
-
ziemniak
No właśnie kolega polecil mi ksiazke Jacka Piekary "Sługa Boży". Dzisiaj skonczylem ja czytac jednak nie podobala mi sie tak jak wiedźmin. Wg mnie główny bohater był aż za bardzo okrutny i zły. Wiem ze Geralt tez miał nie jedno na sumieniu, ale jednak jego postac dużo bardziej magnetyzowała. -
Jedi Przemo
tak jak pisałem, Wiedźmin jest jedyny i niepowtarzalny, jedyne co można zrobić to poprosić Sapka o napisanie nowych opowiadań -
Anonim
A "Smoczy Pazur" Baniewicza? Może wybitne nie jest, ale nawet podobne do AS-a. -
Raven
>Monika. napisała:
>nie czytaj tego opowiadania o slubie! a fe a fe a fe! po nim
>czuje tylko niesmak.
Oooooj i tu się z tobą nie zgodzę. Mi się bardzo spodobało i jak najbardziej je polecam :P Oczywiście nie nalezy go traktować jako jakiegoś alt. zakończenia itp. tylko podejść do niego na luzie :D -
Anonim