WNE UW [3065]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Witek

zaczne od siebie
    (No więc) jestem szczęśliwym (jeszcze nie miałem sesji) studentem ekonomii pierwszego roczku (na matmie juz trzeci roczek). Na razie mi sie podoba - ludzie w miare fajni, przedmioty chyba nietrudne, ...

Btw: Wstęp do ekonomii u Wilkina - jakies rady ?
    (mam jego ksiazke ale tam jest wiecej materiału niz potrzeba, no i sa rozdziały gdzie jest pełno błedów :-/ (rozdział4))
  • Kasia

Ja już od trzech lat jestem studentką ekonomii i nie narzekam; -) teraz dokładniej finansów i bankowości...

a co do Wilkina to niestety nie mogę niczego doradzić, bo zdawałam u Bednarskiego.
  • Anonim

Ja niestety; ) tez na pierwszym roku, bo wczesniej przechodzilam przez fizyke na uw. I bede zdawala u Bednarskiego to ja dla odmiany moge sie pytac o rady :P

A do Kasi mam pytanie z ktorej strony nieopodal Warszawy mieszka? Bo ja na polnoc; -)
  • Kasia

ja na zachód; -)

a egzamin u Bednarskiego, przynajmniej dwa lata temu, był bardzo prosty, wyglądał raczej jak kartkówka a nie egzamin. a oceny były lepsze niż na zerówce.

• Mateusz

Witajcie !!
    Jestem Mateusz zdjęcie będzie potem ...
    ":(" ma już moje zdjęcie ale musze sobie jakieś ciekawsze zrobić zanim umieszcze :)

I jestem na 1 roczku .
  • Anonim

Daniel z tej strony.

Obecnie rok 4 - powinien być piąty, ale... praca, praca i jeszcze raz praca...

Bednarski... hmmm, śmieszny koleś; P
    Generalnie, to nie wiem jak inne roczniki, ale obecny trzeci rok ma chyba kiepsko... ekonometria i organizacja rynku w jednym roku... brrrr :/ koszmar!

W razie zapotrzebowania na nazwiska ciekawych wykładowców, notatki, pomoce naukowe i wskazówki - służę radą, wiedzą i doświadczeniem :D
  • Anonim

Hmmm no nie wiem jaki ma sens alternatywne forum do wydzialowego, no ale niech bedzie. :-)