-
Anonim
-
Anonim
Ja własnie się wybieram na zaoczne bo na dzienne mi się niestety nie udało:( Czasem myślę że to porażka ale może wcale nie. Powiedzcie mi jak tam i czy jest duża różnica między dziennymi a zaocznymi. Prosze:))) -
Głowa rodziny! od 17.10.2009
-
Barbie
-
-
Monis
Ja dzisiaj właśnie skończyłam zaoczną zootechnikę. Teraz jestem pani inżynier. Oczywiście po wakacjach wybieram się na mgr :)
jak macie jakieś konkretne pytanie to chętnie odpowiem :)
pozdr -
Anonim
czesc,
czy na zaocznych zajecia sa w kazdy weekend?
jak to w ogole wyglada..?
bo ja nei mampojecia o zaocznych ja w najlepszym wypadku tam sie dostane ( w najgorszym nigdzie)..
z gory dzieki za kazde info -
Monis
Jeżeli chodzi o zaoczne to zajęcia są co 2 tygodnie- w weekend (piatek, sobota niedziela). Jeszcze niedawno mieliśmy "zjazdy" co 3- 4 tygodnie, ale po wprowadzonych zmianach zajęcia są częściej. Jeśli ktoś pracuje, to wiadomo, że piątki sa beznadziejną sprawą...
Jak masz jeszcze jakies pytania to śmiało :) -
Anonim
oo teraz to bede maglowac pytaniami :P
bardzo sie rozni program zaocznych od dziennych?
kurde w ogole nei mam o zaocznych pojecia.. od ktorej do ktorej godziny cale te zjazdy trwaja..?
dzieki. :) -
Monis
Wiadomo, że na zaocznych jest mniej materiału niż na dziennych, bo nie byłoby możliwośći żeby wszystko wcisnąć tylko w weekendy.
Ale, że jest mniej to nie znaczy, że jest łatwiej niż na dziennych. Z jednej strony zajęcia są co 2 tygodnie, więc jest czas żeby się nauczyć.. Z drugiej jednak- jeśli się pracuje, to nie ma dużo czasu na naukę... Poza tym jeden przedmiot trwa np. przez 4 godziny lekcyjne.. Jeśli jest nudny- to mogiła. :)
Jeśli chodzi o długośc trwania, to zalezy od roku.. Ale orientacyjnie zajęcia trwają średnio od 8.15- 18.00.
Na pierwszym roku miałam w piątek zajęcia od 8-20, podobnie na 4 roku.. Ale za to czasami soboty i niedziele luźniejsze... -
Anonim