WPiA UW - ogłoszenia [5209]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Karolina

Studentka I roku WPiA UW, poszukuję pokoju w pobliżu centrum.
  • P & P

Hej. Poszukuję samodzielnego pokoju do wynajęcia w mieszkaniu studenckim od 1 października 2007 (ew. od 1 września), w przystępnej cenie, najlepiej przy 1-2 facetach lub ewentualnie towarzystwo mieszane; ). Jestem sympatycznym, towarzyskim, otwartym, spokojnym i niekonfliktowym studentem 1 roku prawa. Zainteresowanych mających wolny pokój w mieszkaniu lub tych którzy poszukują ludzi do wspólnego mieszkania proszę o kontakt, razem zawsze raźniej; )
    mail: paype@wp.pl
    gg: 2832461
    tel: 607 633 856
  • olo

Jestem studentką III roku resocjalizacji na UW. Szukam samodzielnego pokoju w mieszkaniu studenckim bez właściciela.
    Kontakt na priv, n_ebel@op.pl lub tel. 509 288 177
  • Gonzo

witam,

ja mam troche niecodzienna sytuacje, bo szukam pokoju "na chwile", czyli na wrzesien i to niecaly, bo wracam z wakacji ok. 9 wrzesnia. Czy ktos mialby cos takiego? Nie szukam luksusow, bo i tak bede wychodzil rano i wracal wieczorem.
  • Anonim

Przemiła studentka prawa szuka samodzielnego pokoju w mieszkaniu blisko centrum.Najlepiej z równie miłymi studentkami:D.Chcialabyms ie zmiescici cenowo w 400 zl miesiecznie + oplaty licznikowe.Chetnych zapraszam do pisania na priv albo na moj kom. 601193055.Pozdrawiam goraco!
  • Ana

Ja takze poszukuje pokoju tak do 600 zł. interesuje mnie głównie mokotów, ursynów, ochota, bliska wola no i oczywiscie centrum:)
  • *przemek*

poszukuję/ /spokojny, niepalący student 4roku :)/ / samodzielny umeblowany pokój w mieszkaniu w pełni wyposażonym z dostępem do internetu od października w dzielnicach Śródmieście, Żoliborz, Wola, Ochota, Mokotów.
  • Nobody

Witam !!!
    A co powiecie na Gocław ??
  • a nusz

ja tez poszukuje pokoju w mieszkaniu studenckim do ok.600 zl.