- 1
- 2
-
Anonim
mozecie mi podac jakie potrzebne ksiazki facio podał na wykladzie?
I jak się nazywa prowadzący wykłady? ALe nie ten co był tylko ten który bedzie zawsze. -
marcindrel
Witam wszystkich. Mam pytanie, która grupa na ćwiczenia ze Sławińskim? -
nika.
-
J F
-
-
piotrek
-
Anonim
-
Barbaruszek
możliwe że nikt nie odpowie, nie wiem czy to jest wiadome :P
od ćwiczeniowca się dowiedziałam że z Imiełowskim
a na wykładzie zostało powiedziane że z Kowalewskim -
Grzesiek
Wyjdzie w praktyce :]
BTW. mam nadzieję, że nie będzie gorszy niż ten koleś z którym ostatnio było zastępstwo...
-
ania.
hej, wiecie z kim macie juz wykłady? chodzi mi bardziej o ciąg pierwszy. -
Sztaba.
-
Barbaruszek
-
Anonim
Witam!!!
Mogę udzielić korepetycji z Wytrzymałości Materiałów, pomóc w przygotowaniu do kolokwium. Jestem studentem 3 roku na Wydziale Inżynierii Lądowej. kontakt: 503678081 rafal_dabrowski@interia.pl -
marcindrel
Ma ktoś moze zestawy na kolosa z wczesniejsych semestrów z ćwiczeń z WMiMB ze Sławińskim?
Prosze o kontakt na gg 8386390 to najwyzej wymienimy sie...
Pozdrawiam -
Ola
a ja zapytam sie o 1 prace domowa o numerze 25 ? ma ktoś taka? i wie jak to poprawnie wykonać? -
I said 'Hey, what is this'
-
Ola
-
jasiek
-
Seeba
przecież jest napisane na początku, ale widać PAN JASIO poczuł się tak pewnie że nawet mu sie czytać nie chce - leci na pewniaka
myślę że tak naprawdę to spammer i pół człowiek pół maszyna ...ba avatara też nie ma !
mam nadzieje że w przyszłosci najpierw będzie myślał a potem pisał a nie jak baba sie zachowuje... -
jasiek
masz jakis problem? wybacz ale kazdemu zdazy sie nie zauwazyc, pozatym mam ciekawsze zajecia niz czytanie grona. Mam nadzieje, ze w przyszlosci zaczniesz uwazac na slowa bo na dobre Ci to nie wyjdzie -
piotrek