Wyższa szkoła sarkazmu i ironii [5638]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Aur!nko

Wszyscy doskonale wiemy, że spojrzenia i gestykulacja są równie ważne, a może i ważniejsze niż słowa. Jednak spojrzeń przez grono nie spraktykujemy. Przyznam się, że jestem początkująca w tej dziedzinie, więc zakładam wątek, w którym kulturalnie będzie można spróbowac swoich sił i dociąc osobie wyżej. Szykuje się piękna polemika :) Kto mi wrzuci?? :>
  • Ola

wpadam w zadumę. [a jakby bez tego kulturalnie?; p]
  • patka

zadumę??!!Phi..Ja w rozpacz:P
  • Anonim

chwalisz się czy żalisz?

^^
  • patka

Żalę;P
    Ale nie będę się rozpisywać,bo mogłabyś nie zrozumieć;P
  • Aur!nko

Żal?? Czyżby pokolenie tnących się, zakompleksionych EMO??:>
  • Anonim

uczucie odrzucenia przez społeczeństwo, hm.
    porozmawiajmy o tym.
    ;>
  • Olciak

Jestem w tym słaba:D:D <lol>, ale dobra, coś marnego się wymyśli(też początkowa, aczkolwiek zawsze mam słabych rywalów, więc się nie dziwicie)

Odezwała się Wielka Pani Psycholog
  • Anonim

> mam słabych rywalów, więc się nie dziwicie)

rywali, jeśli już.

odezwała się Strażniczka Ortografii..
  • Aur!nko

Odezwał się Lodowy, Lodowy Pingwin^^
  • Anonim

żal jak się patrzy i czyta; /
  • Ryniu

yep... elite, as I see.

so żal.ru for u.
  • heste

proponuje rozwijanie swojego słownictwa. Za często widzę tu słowo ŻAL, które w obecnej rzeczywistości jest nadużywane... Trochę wysiłku i może niedługo będziecie tu pisać zdaniami złożonymi.
    wypowiedzi tutaj są poniżej poziomu przeciętnego początkującego, ale przecież nulla aetas ad discendum sera.
  • patka

Wypraszam sobie...Nie jestem EMO!!!!!
  • Anonim

Każde EMO tak mówi...;]
  • heste

Widzę, że zmiana tematu mimo wszystko nie wchodzi w grę, a zostawiłam przedtem taki ładny komentarz, który aż się prosi o PORZĄDNĄ ripostę. przykre.
  • Anonim