-
Aur!nko
Wszyscy doskonale wiemy, że spojrzenia i gestykulacja są równie ważne, a może i ważniejsze niż słowa. Jednak spojrzeń przez grono nie spraktykujemy. Przyznam się, że jestem początkująca w tej dziedzinie, więc zakładam wątek, w którym kulturalnie będzie można spróbowac swoich sił i dociąc osobie wyżej. Szykuje się piękna polemika :) Kto mi wrzuci?? :> -
Ola
-
patka
-
Anonim
-
-
patka
-
Aur!nko
-
Anonim
-
Olciak
Jestem w tym słaba:D:D <lol>, ale dobra, coś marnego się wymyśli(też początkowa, aczkolwiek zawsze mam słabych rywalów, więc się nie dziwicie)
Odezwała się Wielka Pani Psycholog -
Anonim
> mam słabych rywalów, więc się nie dziwicie)
rywali, jeśli już.
odezwała się Strażniczka Ortografii.. -
Aur!nko
-
Anonim
-
Ryniu
-
heste
proponuje rozwijanie swojego słownictwa. Za często widzę tu słowo ŻAL, które w obecnej rzeczywistości jest nadużywane... Trochę wysiłku i może niedługo będziecie tu pisać zdaniami złożonymi.
wypowiedzi tutaj są poniżej poziomu przeciętnego początkującego, ale przecież nulla aetas ad discendum sera.
-
patka
-
Anonim
-
heste
Widzę, że zmiana tematu mimo wszystko nie wchodzi w grę, a zostawiłam przedtem taki ładny komentarz, który aż się prosi o PORZĄDNĄ ripostę. przykre. -
Anonim
komentarz? to że twoja stara umie klepać na klawiaturze nie znaczy że możesz to sobie przypisywać; p; / -
Yanek
powiedziała Mistrzyni Klawiatury <lol2>, widzisz nawet jej matka jest od ciebie lepsza, ty nawet klepać nie umiesz xP
a tak na mrginsie bez jeżdżenia po rodzinie, bo to prymitywne, a jak chcesz jeździć po czyichś rodzicach, to mam dobry pomysł załóż wątek "zastosowanie ironii przez ludzi ułomnych inteletualnie" (tam napewno znjdzie się miejsce na tkie teksty) -
Yanek
>heste napisała:
>proponuje rozwijanie swojego słownictwa. Za często widzę
>tu słowo ŻAL, które w obecnej rzeczywistości jest
>nadużywane... Trochę wysiłku i może niedługo będziecie
>tu pisać zdaniami złożonymi.
>wypowiedzi tutaj są poniżej poziomu przeciętnego