-
;)
szukam pokoju do wynajęcia. samodzielnego, może być nawet 6 metrowy i bez mebli. nawet lepiej bez mebli (łóżko to też mebel). Do 270 cm wysokości. gdziekolwiek w wawie, może nie jakaś skrajna białołęka.
do 700zł ze wszystkimi opłatami.
ja: bezkonfliktowa i bardzo zajęta, więc w domu będę tylko spała i ćwiczyła taniec na rurze; ) -
Wojtek
Jestem studentem I roku zarządzania na UW i poszukuję współlokatorów do mieszkania przy ul. Dereniowej (tuż przy ul. Gandhi). Do stacji Metra Imielin 4 minuty pieszo, pod blokiem MarcPol, KFC, Apteki, Restauracje, Rossmann oraz przystanek autobusowy niewiele dalej supermarket Lidl a 5 minut pieszo Multikino oraz restauracja Sphinx (przy stacji Metra Imielin).
Do wynajęcia dwa pokoje jednoosobowe, umeblowane. Mieszkanie świeżo po generalnym remoncie znajduje się na I piętrze dwunastopiętrowego wieżowca. Całość trzypokojowego mieszkania to niemal 80 m2 , dzięki czemu nawet poza własnym pokojem nie powinniśmy sobie zawadzać :-) Kuchnia z pełnym wyposażeniem (duża chłodziarko-zamrażarka, nowa kuchenka gazowa), czysta łazienka z wanną i pralką, oddzielnie toaleta. Do wspólnej dyspozycji lokatorów także duży przedpokój/przedsionek z oknem, służący niegdyś za przechodni pokój.
Szukam osób miłych i niekonfliktowych abyśmy mogli miło spędzać czas po zajęciach/ pracy nie utrudniając sobie życia :-)
Cena pokoju: 750 zł/ mc (w cenę wliczony jest już czynsz + gaz + woda)
Więcej informacji pod numerem: 518 71 31 71 (Wojtek) lub wojtek@czarni.radom.pl (na grono bardzo rzadko zaglądam)
-
Rumek
Mieszkanie do wynajęcia
Powierzchnia: 37m2, 2 pokoje, kuchnia, łazienka, przy ul. Bruna, bliski Mokotów, przy Polach Mokotowskich.
Niedaleko SGH - dobry dojazd: 3 minuty od metra Pole Mokotowskie, tramwaje, autobusy.
Ciche, ostatnie piętro (X), 2 windy, okna i balkon wychodzą na Park Piłsudskiego.
Wyposażenie: meble, 2 łóżka, lodówka, kuchnia gazowa, pralka, opiekacz.
Zdjecie
https://picasaweb.google.com/108688...
termin: od zaraz