-
Anonim
no wlasnie: Prezenty!!!
lubimy dawac?
lubimy dostawac?
co nas w tym najbardziej cieszy i dlaczego?
ja na ten przyklad na dzien kobiet kolezance z pracy, ktora "baranem" nie jest, ale ma wspaniale nazwisko 'Welna' (powaznie:) podarowalem mala owieczke zamiast kwiatka.
spodobalo sie:) -
Grono.Net
To fakt. wielka jest przyjemność w dawaniu prezentów. Ja w swej baranistości, (bądź nie. Prawdę rzekłszy nie znam się na tym) nie umiem nawet okazać mej radości dając komus prezent. A zawsze jest on tyle ważny, że ja nie uznaję czegoś takiego, że mógłbymn komuś podarować prezent kupny. zawsze muszę sam go zrobić. Czy zapinkę, czy jak ty guzu owieczkę z modeliny 2 lata temu, ale chyba wtedy to było koleżance na urodziny -
Anonim
ok. przyznam sie, nie mam zdolnosci manualnych.
nie wykonalem jej sam. coz...
w temacie urodzin i innych uroczystosci...
jakos nie potrafie wpasc na jakis fajny pomysl prezentu. gdy 'sciga' mnie data, mam pustke w glowie.
ja najbardziej lubie te sytuacje bez okazji.
a 8 marca nie chcialem poprostu przyjsc z kwiatem... -
Grono.Net
nie no ,oczywiście rozumiem. Poprostu jednak chodzi oto by prezent jaki by nie był wychiodził z serca. Gdy nie da rady komus czegoś powiedzieć, czy cos to można chociaż mu dać w jakiś sposób do zrozumienia. Bądź zrobić poprostu zwykłą przyjemność. Sprawić by ta osoba uśmiechnęła się i cieszyć się jej radością. -
-
Anonim
"chociaz˙ mu dac´ w jakis´ sposób do zrozumienia"
hahaha
to mnie rozwalilo jak sobie przypomnialem czemu kiedys kupilem (w zasadzie na zamowienie byl robiony:) kolezance kubek.
ucieszyla sie niesamowicie bo naprawde byl fajny...:)
powod byl jednak prozaiczny...
ona zawsze korzystala z mojego, wiec przychodzac do pracy nie mialem z czego sie napic...:) -
Grono.Net
-
eska
no właśnie, piszmy co lubimy dostawać, bo to nasz sezon się zbliża :) -
Maka
ehhehehhe....no tak nasz sezon....ja np lubie dostawac kwiaty:)ale zasadniczo wieksza przyjemnosc mi sprawia jak komus uda mi sie zrobic dobry prezent. -